• header-over-ons.jpg

Jaarverslag 2021 nu online!

Jaarverslag 2021.JPG22 apr

Geheel in lijn met de voorgaande jaren is 2021 een goed jaar geweest. Ook de vooruitzichten bieden ondanks allerlei externe onzekerheden, zoals de oorlog in Oekraïne en de enorme prijsstijgingen, een positief perspectief. In 2021 hebben wij onze strategie herijkt en de zwaartepunten binnen onze strategie verlegd naar innovatie en circulariteit. Daarbij blijven we onverminderd veel aandacht hebben voor onze medewerkers en onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Vanuit De Vries en Verburg en Verburg Charity Foundation als ook vanuit Stichting Verburg Fonds zijn wij zowel lokaal als internationaal betrokken bij uiteenlopende duurzame ontwikkelingsdoelen. Als aandeelhouder, directie en medewerkers van De Vries en Verburg nemen we intrinsiek onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Verder zijn we in 2022 gestart met het programma 'Van GOED naar GOUD'. Hierbij worden al onze medewerkers uitgedaagd een bijdrage te leveren aan het verder verbeteren van onze gezamenlijke werkomgeving en onderlinge samenwerking. Maar ook de bedrijfsprocessen en de toepassing en duurzaamheid van bedrijfsmiddelen en materialen worden kritisch beoordeeld. In de weg van GOED naar GOUD worden in 2022 ook onze partners betrokken. Samen met hen vormen wij een hecht team dat iedere dag werkt voor een tevreden opdrachtgever.

Dit programma past uitstekend in onze ambitie om niet de grootste, maar wel de best gewaardeerde en meest voortvarende en duurzame partner in Nederland te zijn op het gebied van ontwikkelen, bouwen en onderhouden van vastgoed. Onze opdrachtgevers en hun belanghebbenden mogen op BOUWEN OP ons KARAKTER!

Over al deze onderwerpen en meer informeren wij u graag in ons jaarverslag 2021 en op onze website.

SOCIAL MEDIA

Blijf up-to-date door ons te volgen!

't Vaartland 8
2821 LH  Stolwijk