• header-over-ons.jpg

Integrated Reporting | Jaarverslag en Duurzaamheidsverslag 2019 online!

Jaarverslag 2019 Website.jpg17 apr

Bedankt dat u interesse toont in ons jaarverslag 2019. Door middel van dit verslag willen wij u inzicht geven in de ontwikkelingen rondom De Vries en Verburg, ons duurzaamheidsbeleid en de samengevatte jaarrekening over boekjaar 2019.

Dit jaarverslag is geschreven in de periode voor 9 maart 2020. Tussen die datum en de dagtekening van dit nieuwsbericht (17 april 2020) is in korte tijd heel veel gebeurd. Inmiddels is het coronavirus wereldwijd verspreid en gaat ook Nederland gebukt onder de zware gevolgen van dit virus. Hoewel onze werkzaamheden vooralsnog kunnen doorgaan, merken ook wij de gevolgen en de impact van het coronavirus. Dit maakt dat de vooruitzichten zoals gepresenteerd in ons jaarverslag van 9 maart jl. inmiddels zijn bijgesteld. Momenteel is het onzeker hoe lang deze crisis nog duurt en welke impact deze uiteindelijk heeft op de Nederlandse samenleving en daarmee op de sectoren waarin wij actief zijn.

Mede gezien onze actuele situatie, waaronder een solide financiële positie en onderhanden projecten en nieuwe opdrachten die vooralsnog kunnen doorgaan, hebben wij nog steeds vertrouwen in de toekomst. Wij nemen daarbij niet alleen onze verantwoordelijkheid richting onze eigen organisatie en medewerkers maar ook richting onze partners door onder andere ook voor hun medewerkers aanvullende veiligheidsmaatregelen te treffen op onze bouwlocaties en hen tijdig te betalen, als ook richting onze opdrachtgevers en klanten door waar mogelijk de gewenste voortgang van de projecten voortdurend te bewaken. Uiteraard zijn wij hier afhankelijk van externe omstandigheden waarop wij geen invloed hebben. Dit hebben wij ook zo gemeld richting onze opdrachtgevers. Het is goed om te constateren dat de reacties hierop overwegend positief en begripvol zijn. Wij doen er alles aan zodat u ook in deze bijzondere omstandigheden kunt BOUWEN OP ons KARAKTER!

Wij hopen dat ons jaarverslag samen met dit nieuwsbericht een goed beeld geven van de activiteiten en ambities van De Vries en Verburg. Wij wensen u veel leesplezier, maar vooral een goede gezondheid toe!

BOUWEN OP KARAKTER
Jaarverslag 2019 - 600.jpg

SOCIAL MEDIA

Blijf up-to-date door ons te volgen!

't Vaartland 8
2821 LH  Stolwijk